NAPOMENE ZA PROGRAM PUTOVANJA:
USLOVI ULASKA U TURSKU
Sva ograničenja ulaska u Tursku u vezi sa Covid-19, koja su do sada bila na snazi, ukidaju se 01. juna 2022. godine.
Ukinuta je i obaveza popunjavanja formulara za dobijanje tzv. HES koda za ulazak u R. Tursku, kao i njegovo korišćenje u zemlji.
Realizacija svih programa putovanja agencije FILIP TRAVEL zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na
aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu
na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su
obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima
se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
Mere fizičke i socijalne distance će biti
primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne
pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže
rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično
testiranje putnika na destinaciji.
Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata
(aerodromi, hoteli i sl.).
Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima
uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
Provetravanje vozila kao i
dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle
svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje
između ležaljki od 2 m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u
skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije.
Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i
protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je
nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu
obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz
minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni
svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i
kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje
i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između
stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu
samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati
hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki
objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je
dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi
za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje
higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se
smanjili kontakti sa osobljem.
Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih
servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od
strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Filip
Travel-a su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2020
i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu
garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere
sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
Zakon o zdravstvenom osiguranju,
član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu
zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme
privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog
osiguranja. Da bi osigurana lica ostvarila pravo
na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu:
*u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom
osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske
i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava;
*u zemljama sa kojima R. Srbija
nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o
korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu.
Potrebno je da svaki putnik
pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu
dokumentaciju.
Važne napomene za program Antalija leto 2022:
- Svi važeći popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.
- Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela (prilagođeno Covid protokolima), osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni - klasičan način usluživanja, izbor dva do tri jela.
- Bežični internet (Wi-Fi internet) je dostupan u većini hotela, ali sa slabijim i ograničenim protokom. Za bržu Wi-Fi konekciju, hoteli određuju iznos doplate na licu mesta.
- All Inclusive koncepti - svi hoteli imaju pravo na izmenu/promenu/ukidanje određenih uključenih i neuključenih usluga i sadržaja u okviru objavljenog all inclusive koncepta, bez prethodne objave. Hotel ima pravo na izmenu/promenu/ukidanje objavljenih termina i satnica.
- Popusti za decu i odrasle osobe na pomoćnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.
- Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.
- U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
- Za državljane R.Srbije viza nije potrebna za boravak u R. Turskoj do 90 dana u periodu od 6 meseci računajući od prvog dana prvog ulaska. Državljani R.Srbije koji ulaze u R. Tursku potrebno je da poseduju pasoš čiji je rok važenja najmanje 60 dana duži od dana isteka vize ili dozvole boravka, odnosno dozvoljenog boravka bez vize (bezvizni boravak za naše građane je 90 dana u periodu od 6 meseci), što znači da rok važenja putne isprave mora biti najmanje 150 dana, tj. 6 meseci od dana ulaska u R. Tursku.